YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 maj, 2010

Mascaran sitter numera på hakan och pudret har väl trillat ner lagom till nyckelbenen

. 14 maj, 2010

Har precis suttit och bölat sönder fejjan.
Varför?
För att jag tyckte "The Man" var elak som inte var hemma på 2 timmar.
Jo, det är sant. Jag grät så jag trodde ögonen skulle trilla ut.
Mascaran sitter numera på hakan och pudret har väl trillat ner lagom till nyckelbenen.
Sådär när han kom hem kändes det ganska fånigt men nu kan jag ju inte erkänna att jag överdrev. Då blir det ju" Men det är ju hormonerna".
Och sanningen är den att bara den meningen skulle få mig att börja lipa igen.


I går kände "The Man" för första gången bebisen sparka mot hans hand.
Var fullt kalas inne i magen.
Jag bara låg och skrattade.
Ja, de där kontrasterna i mitt liv som gravid ja....
Det vänder fort...
Det har till o med folket på "Firman" fått bevittna.

I kväll blir det nog barnpassning.
Lilla "Rutis" päron skulle på nån spelning så "Rutis" kommer o leker med oss.
Kan vara bra att ha 2 barn att öva sig på att ta hand om.
Jag reder knappt av min enda idagsläget och jag har bara 20 veckors övande kvar.
Jisses!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar