YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 juli, 2012

Min följeslagare

. 20 juli, 2012

Jag har någon med mig. Någon kallade han en skyddsängel...
Han är med mig när jag dansar och sjunger.
Han beskrev hur jag rättar till min lugg, att jag haft långt hår innan.
Han säger att jag ska böja på benen när jag böjer mig för att plocka upp saker, men att jag har en snygg häck när jag inte gör det.
Han gav mig namn, bland annat på sin pappa.
Han gav mig ledtrådar som gjort att jag nu vet vem han är. Vem han var.
Han beskrev hur jag suckar framför spegeln och vad jag säger då och då...Som bara jag vet.

Bästa J! Du var en sprallig typ. Det är inget snack om saken, jag vet att det är du.
Jag önskar bara att de som ännu är fast i sorgearbetet fick den stunden med dig.
Det känns som att jag stulit något som de var bättre värda.

Nu tror jag verkligen mer än någonsin på en värld mellan denna och nästa. Och du är välkommen att hänga med mig så länge du vill!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar