YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 februari, 2013

Influensatider hej, hej!

. 26 februari, 2013

Fy så ynkliga vi varit här hemma. I snart två veckor har vi haft både magsjuka och en sjudundrans förkylning med skyhög feber och hosta.

Och nä, jag är då inte mycket syn för gudarna annars heller men den här sjukdomen har tagit fram mitt minst fördelaktiga utseende någonsin...Och hur i hela friden kan håret växa 5 cm under ne förkylning?
Långhårig o förskräcklig, med en mörk utväxt som skriker efter blekmedel, en söndersnörvlad uppsvälld snok och trasiga läppar av allt flåsande och stånkande....och hudfärgen...ja, välj själv- askgrå, blå/lila...eller vit?

Jag måste klippa mig. Frisyren gör mig verkligen deprimerad....På riktigt...HJÄLP! Dock håller inte plånboken med. Och det där har hänt förr...Då ska jag bara liksom klippa lite här...Putsa lite där...Prova att klippa kort där...Och vips ser jag Emil i Lönneberga i spegeln och ringer med lipen i halsen till rara frisörskan ändå...

Yeah yeah yeah...klag o klag...jag vet...Men lite solbränna och en käck frisyr? Är det för mycket begärt? Det hade fått mig att må lite bättre iallafall!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar