YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 juli, 2010

Ljuvliga semestern

. 19 juli, 2010

är påbörjad.
5 lediga veckor ligger framför mig. Alldeles underbart!

Den här veckan är det jag o "Lillfröken", och "Karate Kid" i magen förstås. Nästa vecka instämmer "The Man" i vår semestersång också.

Började semestern med att måla om sovrummet. Tänkte aldrig på att varje vägg behöver målas cirka 3 gånger...MINST. Ett evighetsprojekt.
Har precis avslutat målning 2 av tre av de fyra väggarna.
En stor flaska loka och datorn blir mitt sällskap under min välbehövliga paus!


Har varit en alldels fantastisk dag!
När "The Man" for till jobbet vid 13.30 fick jag hjälp av "Lillfröken" att plocka undan innnan vi tog vagnen och traskade bort till ankorna med bröd.

Väl hemma ringde vi efter "Lillebror" med familj vilket resulterade i picknick i trädgården.
Otroligt mysigt!

Efter hejdå-vinkning och en dusch somnade "Lillfröken" pladask och mitt målningsprojekt...läs evighetsarbete påbörjades...om igen...


Det är bara mammor som kan förstå det här: HUR SJUKT STOLT JAG ÄR ÖVER LILLFRÖKENS POTTSUCCE´!
Med lite tur är hon blöjfri en bra bit innan semesterns slut!
Vi kör pottdansen hej vilt här efter varje "träff".
Och olyckor har det minsann bara varit 2 styck sedan premiären i förrgår. :) Mallgroda är jaaaag! Och "Lillfröken" förstås!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar