YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 augusti, 2011

Afton!

. 22 augusti, 2011

En vecka kvar...sen är jag student. Så overkligt. Ännu! kanske dags att försöka förstå det nu. Om jag inte fattar det snart så kanske jag glömmer bort att plugga ju. :)
Känns så otroligt rätt och det ska bli både spännande och så otroligt kul. Men ack så läskigt. Kommer jag fixa det här? Bara litteraturlistan för första terminen är galen. Vilka ord!
Finns inget snack om saken...fixa det ska jag. Så klart. Men jag får nog sänka mina krav på mig själv lite. Ibland räcker det med att vara "lagom" och likaså att vara lagom duktig.
Faktiskt.

Annars är det som vanligt här tycker jag.
Full rulle från otta till midnatt och sen börjar det om. Som det ska vara antar jag.

Nu ska jag sätta mig och beställa hem böckerna inför skolstart. Minsann!

Afton!

2 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Du kommer klara det galant=) Och du, skall ni fortfarande ut i morgon så klart att jag skall med=) Kram

Heidi sa...

Kom ihåg att oavsett betyg på tentor så räcker det me ett godkänt resultat för att få ditt examensbevis. Första året jag läste gjorde jag ALLT för att få VG på tentor tills jag insåg att jag pustade mig själv onödigt hårt. I examensbeviset kommer det ändå inte stå vilks betyg man fick. Så ta det lugnt å lita på dig själv! Det här fixar du som ingenting!! Kram

Skicka en kommentar