YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 september, 2011

Det är galet

. 26 september, 2011

men härligt! De sista 2 veckorna har varit sprängfyllda med inlämningsuppgifter. Åtminstone räknat efter en oerfaren students mått. Öset fortsätter till torsdag, sen har jag lovat mig själv att ta någon HELT PLUGGFRI dag. Om inte 3. Behövligt!
Jag brinner verkligen för det här. Känns så otroligt rätt! Ska bli galet kul att få komma ut på praktik redan i januari.

Men som sagt, tiden, tiden, tiden...Mina små hjärtegryn har ju inte haft värlens lajbans mamma. Jag och "The Man" har fått dela upp oss; jag har haft morgonen med barnen, lämnat "Lillfröken" på dagis, härjat med "Lillprinsen", mött upp " The Man" o "Lillfröken" kl 14. Umgåtts till 15-16 o sen lämnat hemmet för rååååplugg. Inte hemma förrän runt 22 o då sover dom små¨. "The Man" hittar man slut som artist i soffan.
Men det är en kort (?) tid vi får stå ut så här. Detta kommer leda till det allra bästa för oss alla. ÄNTLIGEN!
I min värld har det varit OMÖJLIGT att verka hitta den där glimten, men jag har minsann hittat den nu.

Det medför ju dock att "Bullen", "Loffe Carlsson"...vår "Lillprins" ska skolas in redan veckan efter sin 1-års dag...men nånstans intalar jag mig att det kommer gå kalas. Det måste det! Skulle det inte göra det så har jag ju förmånen att kunna reglera och minska tiderna i princip hur jag vill.
Men shit pommes vad ja ska hålla tummarna för att han trivs. Ljuvliga gossebarnet!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar