YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

07 oktober, 2011

PLUGGHORSYYYY

. 07 oktober, 2011

Japp, det är jag....Socialt umgänge? Vad var det nu igen?
Förutom min lilla familj så består mitt sociala utbyte genom FB-chatten eller skolplattformen. Inget på riktigt riktigt liksom.
Det är intensivt, med stooora bokstäver, men jag tycker det är förbaskat skoj. :) Och tur är väl det, för jaghar svårt att begripa om man inte brinner för det, hur man hittar energin och orken att hela tiden ha full fokus på uppgifter, kunskaper o resultat.
Allt blir lite lättare med finaste "M". Vill ju inte bara kalla henne kurskamrat, för hon är mer än så.
Hon är en bättre version av mig själv skulle jag nog säg. Lite mer skinn på näsan än jag och det jag inte kommer ihåg eller fattar, det har hon alltid STENKOLL på. Piff & Puff helt enkelt. Även om jag får stå ut med att jag är den virrigare av dom två.

Måttet; näsan ovan vattenytan läste jag förövrigt nånstans...Det har blivit mitt mantra.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar