YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 augusti, 2012

Jag ÄR en människoavkännare

. 16 augusti, 2012

Jag har vetat det länge, länge.
Läser en bok och där var det just det där om hur man läser av andra människor.
Om vilka fördelar det i sin tur ger mig. Fördelar som vidare skapar uppfattningar hos andra OM mig. Och om jag känner av en människa rätt, kommer denna få förtroende för mig. Ömsesidigt förtroende=skapar  vänskap.
Och lite som jag ALLTID sagt...du kan ALDRIG enbart dela med dig av positiva saker i ditt liv. Du måste ge ett förtroende, för att FÅ ett.
That´s it!Touchdoooown! SCOOOORE!
Går inte o förklara...men nu vet jag. Ännu mer.

För övrigt fick jag de här raderna på Instagram idag av Linda:
"Fina, fina du! Blir så glad när jag ser dig! Inte för att du ser rolig ut (så typiskt denna rara människa att förklara :) ) utan för att du är väääärldens bästa människa! Kraaaaam"

När jag läste raderna var jag på väg tillbaka efter fika och var bara tvungen att stanna upp mitt i korridiren. Jag blev så rörd så jag höll på att börja gråta.
Det är det där jag menar....hur kan jag ha sådana underbara människor omkring mig som vet precis när jag behöver höra snälla saker som allra allra mest?!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar