YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 augusti, 2012

Jag vet inte om jag orkar mer

. 14 augusti, 2012

När man inte orkar skriva vad som händer...mer än det som är bra...vad ska man då med bloggen till?
Ungefär samma sak som FB-fenomenet...herregud så himlans bra många verkar ha det.
Nu har jag ju genomskådat det där för länge sen...Men just nu känner jag att jag måste själv hitta allt det positiva innan jag orkar leverera på bloggen.

Jag har iallafall de allra bästa vännerna. That´s for suuuure!
A som alltid får mig att skratta.
H som skickar rara ord när jag behöver dom som allra mest.
L som alltid finns där. Som orkar lyssna på mitt tragg. Som kan ta en kaffe i ur o skur och som tog mig till Halmstad.

Ni är fenomenala!

Och ibland undrar jag hur mycket man fixar utan sådana där vänner.
Tänk så lyckligt lottad jag är som har vänner som vet när saker inte är bra och många gånger utan att jag ens behöver be om deras hjälp. De bara liksom är där. I med- och motvind.

Jag tar det piano med bloggen tills vidare.

Är snart tillbaks.

Hoppas jag!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar