YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

06 maj, 2013

Ännu är inte den sista idioten född.

. 06 maj, 2013

Ja, det är ju inte första gången man upptäcker att människor kan vara skrämmande. Inget nytt precis.
Men så tröttsamt att vissa personer måste hoppa på en annan människa bara för att få någon slags tillfredsställelse. En pik, en sur kommentar eller liknande. Egentligen bara en feg inlindad kommentar, som om personen haft någon slags "stake" helt enkelt uttalats: Jag tycker inte om dig.
Denna person har verkligen problem. Riktiga problem. En sååå tråkig attityd så det är tragiskt. Därför blev jag inte ens ett dugg ledsen men så arg. Vad får hon ut av det? Vad var meningen? Vi tycker lika illa om varandra och i min värld existerar hon inte. Det är sådana människor jag plockar bort.
Jag hade aldrig ödslat en sekund på det denna person tog sig tid till. Men uppenbarligen upptar jag tid i personens liv, eftersom hen- trots att vi knappt någonsin tilltalat varandra- var tvungen att skriva en kommentar till mig om något som hen (som vanligt misstolkat eller iaf tolkat till vad hen själv vill) och nu inte kunde låta bli att ta chansen att påpeka.
Så tråkig. Så otroligt tråkig så när min ilska över personens jäkla beteende väl hade lagt sig skakar jag bara på huvudet. Red upp ditt tilltrasslade mentala tillstånd, gå en anger management kurs och le mer än du stirrar så ordnar det sig nog....
Tack o lov så finns det så många fina människor i stora världen och även i min lilla och jag kan bara försöka vänja mig vid fakta,ännu är inte den sista idioten född.

Haha, första gången jag använder ordet "hen"! Känns ju tokmärkligt?! 

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar