YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 september, 2012

Amen heeeeeeeej!

. 21 september, 2012

Jorå...jag är kvar.
Har bara noll grejer att skriva om.
Rara A sa att hon tyckte jag skulle ta o skriva på min blogg. Men hon tipsade dessvärre aldrig om VAD?
Så då klickar vi på knappen "rewind" då och kollar vad som hänt sen sist.

Ojojoj...som A hade sagt...vad det hänt grejer.

*Jag har raderat plågoandar ur skalle och hjärta och blev genast lite lättare i sinnet.
*Jag har umgåtts med de bästa av vännerna.
*Jag har börjat plugga igen efter sommarlovet. Helt vilse i pannkakan men inbillar mig att jag snart får koll på grejer.
*Jag har varit i Östersund på ännu en skolträff med det superfantastiska gänget som även är mina klasskööömpisar. Att hänga med min A i verkligheten, inte per telefon, slog liksom allt. På riktigt.
* Jag har hälsat på på gamla jobbet- idag faktiskt. Tänk om man kunnat packa ner alla ljuvliga personer bara. Stället behöver jag inte gå tillbaka till men jag tar gärna med mig folket. Så att säga.
* Jag har satt en tidsplan till drömmen till mina neonblå tänder- förhoppningsvis har jag neonblå tänder lagom till tomten kommer. Ojojoj ...som min A hade sagt igen...vad jag ska smajla upp flabben då hörrö.

Vad har mer hänt...ja, alltså det har hunnit hända en del men detta var väl i korthet.
Imorgon vankas tjejmiddag. Ska bli så kul!

Men hallå...det här bli ju ett av de tradigaste inläggen.
Skola, neonblåtänder och jobb....
Okej, jag ska vara roligare nästa gång.
Jag tänker inte lova : Jag skriver mer imorgon...
Det gjorde jag alltid i min dagbok förr och shit pommes vilken ångest när det sen gick veckor till nästa gång.

Men jag lovar att försöka skriva en rad eller två om ett kort tag igen. Och FÖRSÖKA vara roligare.

Hej med dig!

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Men hallå, har du inte fattat att du alltid är rolig? Behövs liksom inte så mycket mer än att du är som du är- fantastisk på alla möjliga vis!

/A

Skicka en kommentar