YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 december, 2011

Det borde vara förbjudet att

. 15 december, 2011

blogga när man är sjuk. Det blir bara massa gnäll då....O himmel ja....Jag minns knappt själv när ja ojjade mig så här mycket senast. Troligen var det när "Lillprinsen" bodde i magen antar jag. För då var jag en häxa...värsta POMPERIPOSSA faktiskt...O jag närmar mig den där häxkategorin nu. Trots att jag egentligen är för trött för att vara arg o irriterad...
Annars är det mest så jag känner mig...
Trött
Ge mig en säng i en stuga  i skogen och jag komemr hem när jag sovit mig frisk...
Arg
tja...jag kan nog skälla för det mesta...En kaffefläck, en strumpa, ett "Va?" från "The Man", ett för drygt kaffebryggande....ja....
Ledsen,
 ja jag har bölat ett par gånger för jag vill bli frisk nu. ( Knappt mitt hjärta vill erkänna att jag gråtit över en 3-veckors sjuka...det finns ju betydligt VÄRRE sjukdomar...jag vet....)
Irriterad på sambon
erbjud dig att packa ner mig o gör massa varm choklad eller nåt anant uppiggande....Men nää...visst, jag borde vara tacksam för karl har ju tålamod iaf som står ut med mitt ojjande...men just nu räknas inte det.
Uttråkad
är bara förnamnet....jag orkar inte göra någonting. Jag bara är. O knappt det.
Utmattad
Jag får inte in några skolgrejer i huvudet. Jag kan knappt läsa för jag bara tänker på vart det gör mest ont nånstans....
Ful
Ja himmel va loj jag är...PÅ RIKTIGT ryggade jag till när jag av en slump såg mig i spegeln idag...Vad hände? Oh my vilken ragata som glodde tillbaka på mig i spegeln....
Tråkig
tråkigare tråkigast....Jag är supertrist. Inte kul ett dugg. Fast jag lyckades vara kul med "Lillfröken" ikväll. Vi käkade godis ( som jag inte vet hur det smakade pga min icke fungerade näsa) och kollade på film. Bara hon o ja i sovrummet. Supermysigt. Så summa summarum...
Jag har varit "kul" 1 timme och 30 minuter de sista 14-18 dagarna....
Bra, bra jobbat....

1 från Dej till Mej:

Tessanpässan sa...

Jobbigt när man kommer i de här groparna. Men JAG tycker du är jättevacker, snäll, söt , rar, omtänksam, en kämpe, en fin vän, underbar mamma å sambo...ja listan kan göras lång. Gumman, va inte så hård mot dig själv...önskar att du inte kände att du behövde det mer. Du är bäst!! Kancka in det lite i skallen på dig din toka ♥
Bamsekramar

Skicka en kommentar