YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 december, 2011

Det där killet i magen

. 17 december, 2011

av lycka kom tidigare ikväll.
Jag stod o rättade till en loj liten tomte, klurade på de sista julklapparna, ljudet av kaffebryggares puttrande och jag grejjade lite i köket. Samtidigt hör jag klingande skratt från " Lillprinsen"s rum där "The Man", "Lillfröken" och "Lillprinsen himself satt o lekte. Deras skratt, allas var o ens för sig, tillsammans, gav mig det där underbara killet i magen. Du vet så där så man ler för sig till o ryser till av välbehag.
Shiiiiiiiiiiiit, vad jag är lyckligt lottad!
Det må vara kaos...
Det må vara så att det tog mig 6 månader att repa mig efter 2-barns chocken...
Det må vara att jag och "The Man" har N O L L tid tillsammans...
Det må vara att det mesta är upp o ner i det här huset....
men ändå...det här är vi.
Ljuvligaste VI!
Guuuu va ja älskar er!

1 från Dej till Mej:

Tess sa...

Åååh ja blir alldeles tårig...♥

Skicka en kommentar