YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 december, 2011

Summa summarum

. 12 december, 2011

Jag känner att jag har inte riktigt tid för den här bloggen... Massor av annat som får ta min tid istället.
Får summera lite snabbt:
* 2 veckors förkylning har nu lett till bihålsinflammation. Detta innebär att jag måste överkomma min fobi för nässpray eftersom ja ska spreja snoken me nåt kortisontjohej....
* I januari har jag 2 veckors praktik på vårdcentralen. Var på träff idag för att heja o bli lite bekant med personalen. Alla var såååå trevliga! Känns som jag kommer stortrivas!
* I helgen var det fest. Maskerad hos bästa " Gladys". Supertrevligt! Massor av fina, glada, galna människor! Vet inte vad som hände...jag tyckte jag hade koll på ölen jag hävde i mig...men kl 00.30 när jag drällde in här hemma såg jag dubbelt ...eller fyrdubbelt...
Det tog mig cirka 15 minuter att bre mig en nattamacka för jag hade svårt att sikta in smörkniven på själva brödet istället för köksbänken.
O morgonen därefter...Öh...Jag lyckas alltid tajma mina partaj till sambons jobbarhelger vilket innebar att kl 07 på söndagsmorgonen väcks jag av högsta ropet " Maaaaaaaaaaaaaaammaaaaaaaaaaaaa".
I samma sekund insåg jag att jag hade huvudvärken från helsiket....
Kände mig som allt annat än Årets morsa.
Dagen gick trots knepigt uppvak bra!
Grämde mig mest för att jag aldrig tog kort på partajandet. Men det verkade vara andra som fotograferade friskt.

Annars ja..julen är tydligen på väg. Jag har mellan stressattackerna anat lite julstämning men kalendern skriker om nåd o jag har ingen aning om hur jag ska få allt att klaffa. Dock SKA jag ha ledigt från 23 och veckan efter. Så jag ska köra JÄRNET nu. Vill bara vara med familjen nu.

Denna veckan öser jag på inför prov i Anatomi och nästa vecka blir det prov i journalskrivning. Fullt ös!
Så...jag har inte tid att sitta här...dags att plugga vidare!
Hejs Svejs!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar