YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 november, 2012

Så otroligt trött men så otroligt lycklig

. 13 november, 2012

Praktiken är i full gång. Hjärnan ska vara aktiverad och minnet är ju himlans bra om det väljer att samarbeta. Plus i kanten är om man har anledning att ha ett leende på läpparna och en nyfikenhet som glittrar i ögonen. Allt har gått precis min väg...okej, minnet sviktar stundtals men jag har mitt anteckningsblock konstant i handen.
Dagarna rusar och jag vill inte denna här praktiken ska ta slut! ÄNNU EN GÅNG lyckas jag finna en otroligt härlig och givande arbetsplats. En arbetsplats där min handledare brinner lika mycket för sitt jobb som hon brinner för att dela med sig av sina kunskaper till mig. Gruppen är otroligt härlig och dagarna är fyllda med skratt.
Min handledare är dessutom avdelningschef och en otrolig förebild i sitt ledarskap. En stooor inspirationskälla!
Dagarna går alldeles för fort och även om jag stupar i säng lagom tills jag precis nattat tösabiten är jag så otroligt lycklig! Jag har hittat så himlans rätt! Jag har hittat min framtid och äntligen har alla pusselbitarna i mig själv, om mig själv fallit på plats.
Jag är säkrare på mig själv än någonsin. Ambition, framåtanda och iver gör mig trött om kvällen men så otrooooligt lycklig!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar