YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

06 mars, 2013

De där vännerna....

. 06 mars, 2013

Vänner som plockar fram det allra bästa egenskaperna i mig.
Som får mig att skratta så jag viker mig dubbel.
Som får mig att känna mig som 18 då jag dras med ut i vimlet.
Som lyssnar hur mycket jag än pratar.
Som minns min födelsedag, trots att jag glömmer er.
Som får mig att tro på mig själv när jag tappar hoppet själv.
Som plockar upp mig när jag trillat ner i avgrunden.
Som hjälper mig framåt när jag velar-oavsett om det beror på tvivel eller lathet.
Som ger mig av sin tid.
Som ringer mig för att veta hur min dag varit.
Som ber mig om råd kring vägval i deras liv.
Som delar med sig, i glädje och sorg.
Som bryr sig om händelser som är på gång i mitt liv.
Som hjälper mig när jag får prestationspanik.
Som plockar ner mig på jorden.
Som delar mina skratt och hjälper mig att torka mina tårar.
Som inspirerar mig och får mig att våga.

Ni är fantastiska.
Allihop, med era stora hjärtan och så individuella unika egenskaper!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar