YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 mars, 2010

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag

. 19 mars, 2010

Jag älskar fredagar. Ännu mer när man avslutat en arbetsdag som var lite så där extra bra. Tack Hannah för att du gör dgarna lite ännu roligare!

Inga somhelst helgplaner. Gillar såna helger också!
Okej, jag borde väl leka husmor och baktant. Borde ordna någon form av för-kalas till födelsedagen som anländer på måndag.

Jag har hunnit förbereda mig mental på att födelsedagen närmar sig. Utgångsdatumen på mjölken påminner mig.
29? Vart tog de sista 9 åren vägen? Jag har rent av inte en susning???
Jag älskar att fylla år! TROTS att omgivningen numera hellre satsar alla paket på barnen på så väl julklappar som födelsedagar. Men oavsett paketen så är det ändå bara min dag! Födelsedagar har sin charm helt enkelt.
Undrar om jag är lika uppspselt på min 67-års dag???
Okej...siffran 29 vilket i princip är 30 ger mig lite smått panik.
Råkade se en gammal klasskamrat för nån dag sen och det slog mig hur "gammal" hon såg ut.
Jisses? Ser ja ut osm 29? Det låter ju vuxet! Och vuxen- jag? Nääää...det är få i min omgivning som skulle instämma.
Dax att gräva fram chockrosa ögonskugga igen antar ja?




1 från Dej till Mej:

Hannah sa...

haha JAAAA för rosa ögonskugga! JÄTTEROSA!!!!! :):):)

Skicka en kommentar