YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 mars, 2010

I morgon

. 21 mars, 2010

Nu ska jag gå o sova så tiden går fortare
till min födelsedag i morgon!
I födelsedagspresent önskar jag mig
biljett till Lady Gaga i Globen- en till mig och en till "Glady"s,
en laptop
(-eftersom tomten visst totalt missade min önskelista i julas),
en rejäl bunt med pengar,
en bil, en ny garderob och en betjänt.
Inget märkvärdigt alls!


3 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Fasen vad jag hade viljat åka dit...har du sett hennes nya video...om inte så är den på min blogg...älskar både videon och låten!!!!

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Grattis till vinsten - du blev dragen som vinnare i Fixa Din Blogspots Bloggmakeover-tävling!

Kontakta mig via mail eller direkt på forumet så får vi och de andra designerna börja diskutera hur din nya blogg ska se ut.

Grattis!

Anneli
http://fixadinblogg.com
amas_1@hotmail.com

Sjubarnsmamma sa...

GRATTIS på din dag! :-D

Skicka en kommentar