YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 mars, 2011

Lilla M och Prinsen

. 31 mars, 2011

Sitter under filt med en kopp kaffe. Båda barnen sover.
"The Man" jobbar kväll så vi var rastlösa redan innan han hann iväg till jobbet.
Tack o lov för långpromenad med S!
Vi struntade i regnet och drog iväg.
"Lillfröken" och dagispolaren "A" åkte i ena vagnen och lilla "M" fick hänga med lille "Prinsen" i andra vagnen.

Lilla M och Prinsen
Hann bara ta kort på de minsta, sen dog mitt batteri på mobilen.
Väl hemma käkade vi korv med bröd och pimplade apelsinsaft innan vi kurade ihop oss för att värma 3 frusna kroppar.
Jag vill att mina fötter ska bli varma igen, för första gången igen sen 15 idag....
Vill att "The Man" ska komma hem.
Och ja vill ha sommar.
Och jag vill boka min hotellvistelse i Osby. ( övernattning och uppassning hos Hannah)
Och jag vill hinna få sommarkroppen lagom till min 30årsfest. ( ett gott tecken på att ja må va långt ifrån men ändå på rätt håll är förlovningsringen som passar och sitter på fingret igen första gången på 3 år och 6 månader...minst.)
Och jag vill ha läsk. NU!
Fasen....

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar