YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 mars, 2011

Shit pommes...

. 14 mars, 2011

vad dagarna rusar!
Inte hinner jag komma ikapp på bloggen innan jag försvinner härifrån igen.
Sen sist har jag hunnit gå hos frissan och gjort håret lite lite ljusare, lillprinsen har fått en tand, jag har sumpat matten och återhämtat mig IGEN, jag har ÄNTLIGEN gjort klar kaninen "Lillfröken" skulle fått för ca4 veckor sedan ( bild kommer vid annat tillfälle)...
Och så har flera kalas gått av stapeln. Lilleman W, syster och svärfar. Nästa gång är det jag! Galet!

Helgen försvann i ett nafs.
Jag gillar inte söndagar, inte ens som mammaledig, men igår gjorde vi något bra av söndagen.
Kl 10 hade vi dammat av promenadskorna och gick i en svindlande fart med en varsin vagn till byn.
Passade på att handla "Lillfröken"s favvismat; tacos och så hade jag redan bestämt mig för fruktsallad, med JORDGUBBAR!
Jag gillar inte ens jordgubbar men antar att sommarlängtan fått mig att ändra mig.
Gott som attans var det iallafall!

Nä, det var vad jag hann med just nu. Snart dags att pinna iväg och hämta goaste tösabiten på dagis!
Adios!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar