YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 mars, 2011

Nu eller aldrig

. 21 mars, 2011

Sista dagen som 29.
Imorgon smäller det. Jisses...Jag 30???
Vad hände? Vart tog åren vägen?
Fattar ingenting?
Har haft en smärre 30årskris sen november men idag är sista dagen på krisen.
Nu eller aldrig.
Nu skippar vi det som jag inte kan påverka. Nu ska jag älska det jag älskar lite extra.
Jag ska ge det som går mig emot en chans till. Funkar det inte så får vi leta alternativ.
Jag ska etsa fast den här känslan och den här tanken. Från o med NU.

Så är det.
Japp.
Nu drar jag o solar!

Tjipp!

2 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Många grattiskramar i förskott allra finaste du ♥ Hoppas din dag blir alldeles underbar å precis så som du önskar dig.

Kramilikram

Pennylane sa...

Grattis i efterskott och välkommen till klubben får man väl lov att säga ha ha :)

Skicka en kommentar