YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 maj, 2011

Glädjerus

. 29 maj, 2011

Haft min lilla mamma på övernattning. Blev en skräckis igårkväll o frukost på altanen.
"The Man" är på jobbet så jag hoppas mitt eget morsdag-firande blir av framåt kvällen istället.
Efter smått kaos att få ihop vagnen som ALLTID ska krångla efter att vi lämnat av mamma kom vi hem och slog oss ned i soffan. Båda barnen på strålande humör och trots att min spegelbild säger mig att jag borde känna motsatsen, så drabbades jag av ett lyckorus i hela kroppen. Till o med fjärilar i magen.
Jag vet roliga hemlisar, jag har två utbildningar som jag KANSKE blir antagen till, fina friska barn och mitt hjärta slår för inte bara mig utan fina sambon.
Jag tror faktiskt det vänder nu...UNDERBARA LYCKORUS!

4 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Kanske ett efterlängtat bröllop på gång??

Yttik-the wiiild cat sa...

Anonym: Nix, inte denna gången iallafall. :)

Anonym sa...

Härligt med glädjerus...lite avis, skicka hit lite bubbel i magen till mig med ;) Hemlisar är roligt å mysigt...väntar med spänning på vad det handlar om.
Du har en fin familj, NI är en fin familj. Du är värd varje lite pirr i magen :)

Kram Tessan

Anonym sa...

Ahh attans då. Hoppas han friar snart!!

Skicka en kommentar