YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 maj, 2011

Hålla handen

. 31 maj, 2011

MILDA MAKARONER vad underskattat att hålla handen!
Jag och "The Man" tog varandra i hand och gick bort till dagis för föräldramötet.
När vi gick där så slog det mig att för första gången på EVIGHETER
var handen jag höll i faktiskt större än min egen.
I utbildnings/karriärkaos, 30 års kris som kommer och går, vardagshysteri och ljuva småbarnskaoset är det lätt att man slår hål på vardagsromantiken och ger sig på den också med syrliga kommentarer.
Men jag ska sluta med det. BUMS!
För shit...våra händer passade så fint i varandras.
Jag hade glömt det.
Våra händer är gjorda för att hålla i varandra.
Vi är gjorda för varandra.

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Åh jag älskar att läsa det du skriver, för det är så riktigt, så sant å så underbart. Håll handen mera!!!



Tessilooo

Skicka en kommentar