YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 juli, 2011

Jag i ett nötskal

. 17 juli, 2011

jag har aldrig gillat ordet "lagom".
Och jag lever uppenbarligen efter det...
3 böcker läser jag just nu, samtidigt. As-stressande!
Och badar i oräkneliga virkarbeten och projekt.
Varje gång jag läser en av böckerna stressar jag över de andra två OCH klurar samtidigt på om jag inte är mer sugen på att virka ändå. Och när jag virkar (just nu ett fodral i form av en gris till mina virknålar) tänker jag på tårtan jag vill börja virka och så de där glassarna. Har ju gjort en men ska göra minst två till. Och medan jag virkar och funderar på tårtan och glassarna och allt annat skoj jag vill virka, längtar jag efter mitt nästa besök i garnaffären, samtidigt som jag funderar på om jag inte är rätt sugen på att läsa ändå.
Eller sy kanske jag skulle göra?

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar