YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 juli, 2011

Barnprogram med "Lillfröken"

. 31 juli, 2011

Lillfröken: "Mamma...vad heter han?"
Jag: "-Han heter Kalle."
L: "Vad gör han?"
Jag: "Han är hos hårfrisören."
L: "-Varför?"
Jag: "-Han behöver visst klippa sig."
L "-Varför?"
Jag: "-För att han har för långt hår."
3 minuters tystnad.
L: "- Mamma, var är pojkens mamma?"
Jag: "-Jag vet inte. Vi kan titta på programmet utan att prata lite, så kanske dom berättar var mamman är."
L: "- Var är pappan? Har pojken en pappa? "
Jag: "-Han kanske är på jobbet. "
L: "-Varför?"
Jag: -För att han behöver pengar så dom kan köpa mat kanske."
L: "-Mamma. Vem är den pojken?"
Jag; "-Vem? "
L: "-Den andra pojken?"
Jag; "-Det är hans kompis."
L: "-Den pojken där? Vad heter han?"
Jag: "-Jag vet inte. Det är en annan kompis till Kalle."
L: "-Men mamma, vad heter han?"
Jag: "-Jag vet inte."
L:"-Varför vet du inte?"

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar