YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

02 juli, 2011

Sjung om studentens lyckliga dagar!

. 02 juli, 2011

Jajemen, det tänker jag göra
1/6
2013
då det är planerat att jag tar examen som läkarsekreterare/vårdadministratör!
Ofattbart, galet men alldeles fantastiskt!
Som jag kämpat, våndats, hoppats!
Och så kom jag in!
Minsann- av den stora mängden sökande till de "få" 35 platserna blev en plats min!
Så fantastiskt så det är inte klokt!
UNDERBART!!!
31 augusti blir jag studerande.
Det killar fortfarande i magen när jag tänker på det!
FANTASTISKT!

3 från Dej till Mej:

Isabell sa...

Hej! Grattis! Jag hade ungefär samma känsla när jag fick reda på att jag kom in. Men jag ska läsa i göteborg, och den är inte på distans. Fick du ochså göra ett svenska test, tangentbordstest, och en intervju? Läskigt. Himla skönt att ha kommit in! :D Vi är duktiga vi, ellerhur??!!

Om du vill kan vi ju höras av lite under utbildningen och kolla hur det går för oss, hur utbildningarna skiljer sig, och om man kanske kan hjälpa varandra lite med synvinklar då och då.

Lycka till! : )

Isabell sa...

Åh, ser att du också gillar att pyssla? Fast "gilla" kanske är en underdrift? Det är det i mitt fall i alla fall! :P

LindaK sa...

Fasen vad kul för dig=)Haha, då börjar vi ju plugga samtidigt...om jag kommer inte vill säga...Vi får ta en "distansplugg"-dag och sparka varandra i baken tycker jag=)

KRam

Skicka en kommentar