YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

01 januari, 2012

Det är en orättvis värld

. 01 januari, 2012

Ja, det är galet...Så mycket tragedier. Så mycket sorgliga saker som drabbar oskyldiga människor.
Det sägs att " Det kommer alltid något gott ur allt".
Nej...inte ur det här.  Detta ger bara smärta, dåligt samvete och sorg och besvikelse. Jag går sönder och det känns som jag aldrig mer kommer bli riktigt som jag varit förut.

Det finns en person som jag om det nu var möjligt skulle klona och ha sittandes vid mitt köksbord just nu...Det är J.N/ J.M...Gamla "nästan"chefen som fanns vid min sida när jag gick igenom massa jobbiga saker. Jag vill att hon ska vara här nu. Hon kan alltid säga bra saker. Vända de jobbigaste tankarna.

Jag har fler vänner jag borde prata med. Eller kunnat prata med. Men jag kan inte. Jag orkar inte. Och var gång jag säger det högt kommer jag på att det är verklighet och mitt hjärta går sönder.
Jag förstår inte varför och vad detta kommer få för "goda följder".
Det här är bara för tungt. För jävla orättvist och skitjobbigt. Och så förbannat jävla sorgligt...

2 från Dej till Mej:

Tessan sa...

Neej, men var har hänt?? blir superorolig...nää, de sägs att det som händer har en "mening"...allt sker av en anledning, men det vi vi alla att det stämmer ju inte, det skall låta så bra, men det är ju inte så i livet...önskar jag kunde göra ngt. Tusen å åter tusen kramar ♥

jessica73 sa...

Jag kommer när du vill..vad är det som har hänt? Blir ledsen när jag läser detta. Vill du prata så vet du vart jag finns 076-3176821. Kram

Skicka en kommentar