YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

04 juni, 2012

En rastlöshet som är O H AN T E R B A R

. 04 juni, 2012

Nu finns tiden men inte lusten. En rastlöshet som är O H AN T E R B A R!
Om jag var född med normala benhinnor skulle jag kunnat springa milen på den här överskottsenergin. Men näääärååååå, istället har jag benhinnor som med jämna mellanrum spökar och nu trilskas så jag GLADELIGEN ser fram emot akupunktur i skenbenshelvetena i nästa vecka. Så medan jag sitter här, rastlös och uttråkad så ....

Tankar sen sist:
Så länge mänskligheten finns, fortsätter dårarna att existera.

Jag saknar en massa människor. Människor som jag vill ha här vid mitt köksbord. Och prata med. I evigheters evigheter. Men de är ingen av dem på direkt gångavstånd.

Jag är glad att jag har satt mina barn som PRIO 1. Därmed skippar jag sommarekonomin och tar igen tid med mina ljuvliga små i hela 8 veckor i sommar.

Ja o det var väl det hele jag just nu känner för att dela med mig av, offentligt, iallafall.


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar