YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

07 juni, 2012

MIN ANNELIE!

. 07 juni, 2012

Imorgon är en stoooor stooooooor superduperstoooor dag!
För imorgon kommer min Annelie hem!
Min Annelie som vet alla mina hemlisar, som är en av trion i vänskapskretsen jag inte skulle klara mig utan. Som får mig att skratta så jag gråter, som är galnare än jag, som orkar lyssna på mitt ältande, som har sådana där råd som jag kan fatta-utan att jag behöver tänka efter för mycket, som snackar fort som sören, som har varit EN KLIPPA de sista månaderna och människan som blivit mitt senaste beroende.
Imorgon! Imorgon! Då är hon åter hemma i sin lya, förvisso massvis mil ifrån mig ändå (Stockholm), men åter igen på telefonavstånd! HURRA HURRA HURRA! Då är jag lite mera komplett som människa igen!
Jahaaaaaråååååå!



1 från Dej till Mej:

Fimpen sa...

Jädra gullunge! Puss på dig/ Fimpen

Skicka en kommentar