YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 april, 2010

Ännu en helg

. 19 april, 2010

har passerat så snabbt så jag vet inte vart den tog vägen?
Vi passade lilla "Rutis" fredag till lördag. Allt gick som en dans! Kan inte beskriva det bättre! "Lillfröken" var ju sotis emellanåt och tyckte det URTRIST när "Rutis" ville vila både på för- och eftermiddagen, men bortsett från det så.
Lördageftermiddagen spenderades med även "Anjeska" och Jon. Glass och kladdkaka och lördagen var en fest.
Söndagen rusade till ingenting. Plötsligt var klockan 22 och jag och "The Man" tittade på varandra och mumlade i kapp: " Var det inte fredag precis? "

Måndag är inte min favoritdag,men bortsett från fel sällskap på min lunch så blev det en himla bra dag.
Jag omges av de bästaste bästa kompisarna på jobbet och hemma var "Lillfröken" alldeles eld och lågor för att hon äntligen åter igen skulle få följa med pappa och hälsa på Maja och lammen.
En jobbarkompis till " The Man" har en himla massa lamm som "Lillfröken" aldrig kan sluta prata om. Och Maja är dottern som "Lillfröken" tokgillat sen första gången de sågs.
Hann städa hela torpet medan de var i väg och hem kom en ÄNNU gladare "Lillfröken".
En supermysig eftermiddag och kväll följde.

I morgon är det dags att för första gången få höra lilla Viggos, Majas, Miras...eller ja "den nya"s hjärtljud för första gången.
Som vi längtat. Skulle gjort det förra veckan men BM blev sjuk och vår tid bokades om.
Hoppas att vi får en tid till ultraljudet i morgon också.
Kanske kan jag om inte förr, vid ultraljudet förstå att det faktiskt slår 2 hjärtan i min kropp.

PSSST:
Fortfarande inget tävlande? Är du SÄKER på att du inte vill vara med och tävla.
Kika in här:
http://yttikthewiiildcat.blogspot.com/2010/04/vinn-presentkort.html

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar