YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 april, 2010

VINN PRESENTKORT

. 13 april, 2010


Jag har fått äran att lotta ut ett presentkort värt 300 kronor hos pingpongbarnklader.se


Vill du vara med och tävla?


* Skriv en kommentar i det här inlägget om vad just du skulle vilja vinna; plagg, storlek och färg.

Kopiera texten nedan och klistra in i ett inlägg på din blogg:

”Jag är med och tävlar om ett presentkort värt 300 kronor på http://www.pingpongbarnklader.se/

Kika in hos yttikthewiiildcat och tävla du med!

Glöm inte länka till min blogg och det här inlägget samt pingpongbarnklader.se

Bifoga länk till ditt inlägg om tävlingen på din blogg i din kommentar.

Om du inte har en blogg går det bra att skicka ett mail till mig; kitty.sjorovare@hotmail.com där du uppger att du vill vara med och tävla.

*Tävlingen pågår till 23/4 16.00 då en vinnare kommer att lottas ut
*Vinnaren publiceras på min blogg och får välja ett plagg/en vara för 300 kronor

Nu kör vi!


2 från Dej till Mej:

Linda sa...

Synd att jag inte har en lite bebbe...då hade jag varit med och tävla=)Tycker vi skall ha en dejt snart=)

Gladys sa...

Klart jag vill vinna något åt lille Melker...Alfons Åbergs babyjeans i storlek 74 hade passat honom perfekt=)

Skicka en kommentar