YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 april, 2010

SOL SOL SOL

. 25 april, 2010

Det går allt för många dagar mellan inläggen. Jag vet.
I dag har jag haft tid att skriva, men det har ju varit sol, sol, sol så jag har suttit ute det allra mesta av dagen.
"The Man" & "Lillförken" har spenderat det mesta av dagen hemifrån. Jag har mellan solandet passat på att städa på de där platserna som man alltid prioriterat bort-under sängen, lådorna med cd-skivor-mesta dels fodral utan skivor, men ändå, hyllorna med böcker, under soffan...osv.

Fick snabb-besök av "Lillebror" och co när "The Man" och "Lillfröken" kommit hem igen. En kopp kaffe och lite småprat innan de for igen.
VI var väl mätta på varann efter gårdagens gemensamma stoj o stim på "Leos lekland".:)


I morgon börjar ny vecka. Och denna vecka blir "Lillfröken" hela 2 år! Jag längtar tills kalasbestyr och presentinslagning som en tooook!:)

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Du har en Award att hämta inne hos mig! :)

Skicka en kommentar