YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 april, 2010

Noll respons

. 14 april, 2010

på min tävling i gårdagens inlägg?
Se nu till o vara med o tävla.

Oddsen att vinna är ju just nu skyhöga: 100 %! :)

Har annars ingen större lust att skriva idag...Annars brukar det vara tiden. Men idag är det enbart lusten. Men jag gör det ändå...för att tiden finns. Avancerat va?

Livets glädjeämne skyms just nu av tråkigheter.
Ska inte avslöja för mycket, för min förhoppning är att tråkigheterna snart är som bortblåsta.
Men just nu känns det som att det är ganska kört...
1+1 är inte längre 2...Snarare bara 1...kanske?
En sådan självklarhet är plötsligt kanske förintad?
Jag kan inte förlika mig med det.
Det går bara inte....
Jag vill bara att allt ska bli bra igen. Att det ordnar sig för dom.


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar