YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

02 april, 2011

DREAM ON...DREAM ON...Kitty Sjörövare....

. 02 april, 2011

Vill soooova sova sova sova myyyycket mer...Klockan 06, förvisso en timme senare än vanligt, är båda barnen klarvakna. Gossen ligger och leker och tösen börjar ramsan om välling.
Förr drömde jag om att Prinsen skulle sova hela nätter. Alltid.
Men eftersom det känns OMÖJLIGT så sänker jag önskemålen för att höja chansen att önskan uppfylls...Ge mig en hel natts sömn per halvår då.
Eller ok, jag ger mig...Ge mig bara EN enda natt. Känner mig som en zombie. PÅ RIKTIGT!

I övermorgon fyller mamma år. :)
Jag och syskonen har en briljant present till henne.

Hej o hå...dags att ge sig i kast med dagen.
Totalvägrar städa så det blir nog att vi går ut en runda.
Avundas just nu S och hennes sambo. Malmö, hotellnatt, barnfritt....
DREAM ON...DREAM ON...Kitty Sjörövare....

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar