YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 april, 2011

Kreativa KittyKatten

. 19 april, 2011

Har inte direkt haft tid att blogga. Är kreativ på andra sätt. Minsann! :)
Återupptagit mitt virkande och premiärsytt på min symaskinen jag fick i födelsedagspresent.
Har hunnit bli en mössa virkad till "Lillförken" och imorse, på cirka 20 minuter, en mössa sydd till "Lillprinsen".
Nuvarande projekt är en virkad mössa till systerdottern.
Ska uppdatera bloggen inom ett par dagar med foto. Om jag abra kan slita mig från garn och tygvärlden. :)

Sökt ett jobb också. MINSANN!
Första jobbet jag sökt sen 2002! Galet. Tror inte jag får det direkt men nu är jag iallafall med i spelet.
Fina Hannah kom och hjälpte mig. Vi hade mitt i allvaret en skrattfest utan dess like. Älskar vår humor! :)

Euum...Annars inte mycket att berätta. Solen har väl ingen missat och det är under den här årstiden man tokgillar att bo i hus. Trots att ekonomin suger.
När ekonomin är EXTRA körd kan man roa sig med att rensa i rabatter. Faktiskt riktigt kul när man väl satt igång. :)

Nä, åter till virkprojektet!

Svejs

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar