YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

27 april, 2011

Ooooops!

. 27 april, 2011

Fick en rar kommentar i förra inlägget från en anonym läsare. :)
Tusen tack och jag ska se vad jag kan göra gällande önskemål om foto när det efterfrågas så snällt. :)

Var egentligen på urkasst humör när jag loggade in på bloggen,men kom av mig av den kommentaren. Tur var väl det för nu kan jag vara lite mer resonlig.
Jag vill inte vara en gnällmaja. Jag vill bara skriva om roliga saker. Om min söta lilla familj. Om stundande 3 års kalas.
Men märkligt nog så har solskenet länge skuggats av mörka moln. Familjebråk, brutna kontakter, försök till försoning- som misslyckats...Jag tror våra familjer slår rekord i brutna kontakter. Sjukt...
Jag är så trött på det så jag kan kräkas på beställning.

Anyhoooooow....

Lilla loppan blir 3 imorgon. Jag är mer uppspelt än lilldamen själv.
Antar att jag inte kommer kunna somna ikväll.:)
Påbörjade förvaring till virknålar och stickor idag. Lät som en briljant ide´att sy det i vaxduk. Dock var det ett helsike att sy i och när en sak börjar krångla....ja, du vet...
Jag kom på mig själv med att skälla ut symaskinen, dra svordommar som hade fått min mamma att rodna, hota saxen med kast i väggen, knyckla ihop vaxduken för att sen plocka upp den aggresivt igen...

Symaskinen slipper mig ett par dagar nu tror ja.
Imorgon är det bakning som står på agendan. Herrejädrans...
Är mig själv tacksam att jag struntade i att ge mig på tårtbak och dekoration själv. Att jag ska baka 3 sorters kakor....:/ Redan där har jag tagit mig vatten över skallen...
Oooops!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar