YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 april, 2011

Idag för 3 år sedan

. 28 april, 2011

föddes en liten rund tös.
Hennes mun var plutig och sur. Kinderna runda och varma.
Händerna så overkligt små. Fötterna hade små tår som man inte kunde sluta pussa på.
Första gången jag fick henne i mina armar och hennes små blå runda ögon plirade upp på mig, det var då, just där och då, jag insåg vad kärlek var.
Från den stunden var jag beredd att offra mitt liv, allt jag äger för denna fantastiska lilla människa.

Idag blev denna runda lilla tösen, med den sura, plutiga munnen, med de overkligt små händerna och de sötaste lilla tårna 3 år.
Älskade Saga...tiden rusar. Och för varje dag älskar jag dig bara mer och mer.
Trots att jag redan för 3 år sedan sprängde alla ramar inom gränsen för kärlek.
Din envishet, din nyfikenhet, din vilja, ditt skratt, din klokhet och dina tokigheter.
Du är perfekt!
Tack för att du är du!
Älskade lilla "Lillfröken"- GRATTIS på din 3-årsdag!

Puss
// Mamma

4 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Pussa 3-åringen från mig...jisses så fint du skriver, jag blev alldeles tårig vännen ♥

Anonym sa...

Hej

SÅ fint skrivit till din dotter. Jag kan inte låta bli att gråta.
Kärleken till sitt barn är verkligen gränslös. Det är inget man kan föreställa sig innan miraklet har anlänt.
Hoppas lilltjejen har haft en lyckad födelsedag.

//S

jessica73 sa...

Hej. Jag glömmer aldrig när jag fick reda på att du var gravid...blir tårögd när jag tänker på det. Det var en otrolig lycka för mig oxå efter allt som hade hänt. Ha det bra Katja och va rädd om dig och familjen! Massor av kramar från Jessica

Josse sa...

Åh vad fint. Snyft snyft :) Att vara mamma är verkligen underbart...
Kram

Skicka en kommentar