YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 juni, 2011

Asså shiiiit pommes...

. 13 juni, 2011

Är alldeles slut i bollen efter dagens tester och intervju. Eller ja, testern ai svenska och dator blev färdiga men intervjun fick flyttas till slutet på veckan pga teknikstrul. Kanske tur det?
Kände mig vimsig och alla mina så självklara svar var som bortblåsta pga stress och nervositet.
Nu krävs det ett mirakel för att jag ska komma in. Känns som det gick åt pipsvängen på mina tester. Känns trist...Riktigt trist.
Men nu vet jag vad jag villl bli iallafall. Nu är det endast utbildningen som saknas. Sen om det blir i norr eller söder av landet, ja det får tiden OCH TUREN utvisa...
Håll tummar och grannens tår för mig...Snälla?!

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Håller så hårt jag bara kan...blir ju nervös själv. Väntar med stor nyfikenhet på nyheterna. Kram på dej ♥

//Tessiloooan

Skicka en kommentar