YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 juni, 2011

Fru Anka

. 21 juni, 2011

Ibland är livet sådär komiskt...Ni vet om man står vid sidan om och ser på sig själv...:
I helgen åkte vi på storshopping i Hbg och umgicks med systeryster med familj.
Efter shopping känns ju fika som ett måste. Gärna sött och socker. I överflöd.
Där satt jag, med värsta stora chokladbollen i höger näve (halvt uppäten på 4 sekunder) och med dotterns GIGANTISKA halva av kanelbulle i vänstra och upptäcker att hälsogurun (vars kropp säkerligen aldrig upplevt socker) står 50 meter ifrån mig och kastar en blick åt mitt håll.
Och så, där och då, var mitt livs levande ögonblick med kändisen
 Anna Anka
noterat i min minnesbok.
Bra Katja, jättebra!

2 från Dej till Mej:

hannah sa...

hahahaha love it!
Du blev iaf inte starstruck och höll på och rinna iväg som jag när det gick upp för mig att det var krunegård i egen hög person som jag talade med.
(fast å andra sidan, anna anka kanske inte är en av dina idoler ;))

Anonym sa...

Haha va roligt :D var hon sig lik snorkfröken anka?

//Tessilooo

Skicka en kommentar