YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

11 juni, 2011

Orka att oooooooooooorka!

. 11 juni, 2011

Tog ju äntligen tag i det där med löpningen förra veckan. Just en vecka idag om jag minns rätt. Har varit suuuuperpigg varje gång efter att jag sprungit men idag är jag väck. Kröp i princip in till soffan och önskar bara det fanns en dusch och nedbäddningsassistent. För hurför allt i hela fridens värld ska jag orka att oooorka???

Hjärnan har redan intagit viloläge så jag kan dessvärre inte just nu minnas vad som hänt sen jag skrev sist, men det är iallafall intervju (via webb) på måndag till skolan jag sökt.
Känns som mitt liv stannat av inför den intervjun. Kanske är jag åter mitt forna jag från o med 17.45 på måndag efter avslutad 95 minuters intervju. Hoppas....

*poff*

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar