YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 november, 2011

Har man inte annat att roa sig med

. 03 november, 2011

kan man fotografera sig själv. Igår, när jag var OTROLIGT uttråkad o borde PLUGGA, kom jag på att jag har klipp- och slingtid imorgon, fredag. Började klura på om jags kulle klippa min lugg igen. Det där brukar vara varannan dag: låta växa, klippa, låta växa, klippa...Hur som helst slutade det med att jag började fotta mig själv med mobilen. 30 år och EGO-foto...Nåväl.
Sen ÄLSKAR jag att redigera kort i mobilen. Har nog laddat hem 10 olika fotoprogram. Nu kan jag ju inte fylla bloggen med bilder på mig själv, eller kan o kan, men...Här är iaf ett par av bilderna. Så kul! Skulle kunna sitta med det  i EVIGHETER!



1 från Dej till Mej:

Tessanpessan sa...

Älskar sista bilden, jäklar i havet va grannor du är tösabit!!!

Skicka en kommentar