YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 november, 2011

Usch

. 13 november, 2011

jag hade behövt rensa skallen. Tömma den o börja om. Hur gör man det?
Ibland känns det verkligen som om jag håller på att bli knäpp. På riktigt.

Hade en helfestlig kväll med fina syster på S.E i går. Jisses va hon är galen! :)
Väl hemma satt vi o käkade prickigkorvmackor, skålade i O´boy o snackade hemlisar till klockan slagit 03.

I dag har ja mest hängt med de små. "The Man"  har jobbat hela långa helgen. Känns ju sådär inför tenta och min resa. Åker till Östersund imorgon o komemr inte hem förrän fredagmorgon.
Känns jättekonstigt! Kommer sakna hjärtegrynen så otroligt mycket! Sovit EN natt utan "Lillfröken" o häll på att gå av på mitten. O "Lillprinsen" o ja har ju kilat stadigt sen hans ankomst. :)
Jag försöker tänka på de bra bitarna: Kära återseende, IRL-umgänge med rara "M". Vilken hysterisk resa det kommer bli. :) Om vi ens komerm fram, risken är överhängade att vi blir avkastade från tåget pga våra galenskaper.
Jag kommer få sova hela nätter, jag kan duscha hur länge ja vill, jag kan sminka mig i lugn o ro o jag kommer ha sängen för mig själv. Antar att redan på tisdag känns de sakerna mindre viktiga.

Nu åter till tentaplugg.
Vi råkas!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar