YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 februari, 2010

Bara därför

. 28 februari, 2010

Helgen har försvunnit bara huxflux!
Vabbade även fredagen och har pysslat om "Lillfröken" som haft otäck hosta och feber hela helgen.
I dag var hon bättre men på ett sjuhelsikes humör.
Jag lovar och svär-2 års trotsen har tagit över min lilla tös kropp!
Jag känner inte igen henne!
Klättra på allt, göra precis tvärtom, säga NEJ till mamma och pappa för allt och inget, göra precis allt man inte får, själv bestämma hur länge man ska tvätta sig och borsta tänderna och även hur ofta...om det så innebär en timme varannan timme....

Bjöd hem mamma, mormor, "Lillebror", "Biborka" och "Lilleman W" på blåbärspaj i kväll.
Supertrevligt! Och stolt som bara den var jag för att jag redde av att göra 2 pajer utan något större sammanbrott!

Just nu längtar jag till Torsdag. Bara därför. :)

1 från Dej till Mej:

Dalkullan Penny sa...

Har något till dig i min blogg vännen =)

Kram

Skicka en kommentar