YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

04 februari, 2010

Hinner inte med

. 04 februari, 2010

något av alla mina borden eller måsten!
Jobb och den är min energi på noll igen.

Har ju inte skrivit på hur länge som helst!
I veckan har det mest varit samma, samma.
Helgen ägnades åt kalas för "Biborka" på lördagseftermiddagen, snabbkaffe med "Gladys", vidare hem till "Anjeska" med familj. Sov över och åt så mycket gott så jag klarar mig utan godsaker ett bra tag framöver.

Under söndagen kikade vi in på bröllopsmässan i Helsingborg.

Vid 16-tiden körde vi hem till småland igen.
Hem till ett 14 grader kallt hus där vattenrören frusit under vår lilla mini-utflykt. Jihoooo!

Tror jag måste ta en powernap innan "Lillförken" vaknar efter sin alltför sena middagsvila.



1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Dålig på att hälsa på nu, har inte ens tid med mig själv. Att det skulle vara så jobbigt att jobba heltid ;) Men kul är det. KRAM!

Skicka en kommentar