YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

18 februari, 2010

En bra dag!

. 18 februari, 2010


Förmiddagen bjöd på härligt glädjeskratt följt av ännu mer skratt på jobbet.
På jobbet var de verkligen som galna; Värsta skrattfesten! :)

Kom hem och hade lite eftermiddagsdisco med "Lillfröken".
Fick plötslig lust att baka och gjorde kladdkaka bara så där huxflux.
Vi käkade glatt upp halva kakan hemma och jag for bort med resten till min mamma och gammelmormor för att briljera med min eftermiddagsfika. Pinsamt värre insåg jag först när formen var tom att det är min tur att ta med fika till jobbet i morgon...Eh...Jag råkade äta upp kakan själv?
Måste komma på en bra bortförklaring så jag kan ta med fika nästa vecka istället!


"Lillfröken" och "The Man" slogs om "slickepotten". "Lillfröken" vann. Förstås!:)


1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Va söööt hon är! ♥

Skicka en kommentar