YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

11 februari, 2010

BLOGG-FÖRBUD

. 11 februari, 2010

Jag har haft bloggförbud...till mig själv. Av mig själv.
Jag får helt enkelt inte skriva om trötthet, vinter, kyla eller drömmen om vår.
Och just nu är det det mitt liv består av!
Men jag ska göra ett försök hur som helst...

"Lillfröken" somnade för första gången denna veckan i ordentlig tid så jag kan sitta en stund och klura på braiga saker att skriva i bloggen.
"The Man" pös med en kompis till Växjö och jag sitter och väntar ivrigt på att han ska komma hem. Jag har inbillat mig att han har köpt en lap-top eller Mc Donalds-mat med sig hem.
Shit va sur jag kommer bli om jag har alldeles fel...vilket troligen är fallet...
I morgon är det FANTASTISKA fredag! Superduper!
Fredagsmys, lördagsgodis och så alla hjärtans dag! Alldeles prima helg tycker jag!
Dessutom ska nog "Lillfröken" åka till "Lilleman W" och leka en runda utan mamma och pappa...minsann! "Biborka" har lovat att "Lillebror" ska göra pannkakor och vända dom i luften. "Lillfröken" tycker det låter otroligt spännande. :)
På Söndag kommer kära syster yster med familj över dagen.


Och jobbet. Det är det samma.
Hannah var ledig idag. Tror aldrig jag saknat någon som inte tillhör bästis eller familje-skaran tidigare på det sättet jag saknat Hannah i dag.
I morgon ska jag tacka henne på mina bara knän om jag får se henne på jobbet!

Har en del klurigheter att pyssla med nu, så jag får avrunda.
Svejs!

P.S:
Jag föredrar när man tror att vissa personer inte är snälla men de visar sig att man har fel, än att tro att vissa människor är snälla men de visar sig att man har fel....

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar