YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 februari, 2010

Bloggaward

. 03 februari, 2010

Tessilooo har gett mig en blogg-award! Jisses så gla´jag blev!



Det funkar så här....

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!



Nedan följer 7 fakta om mig!



1. Är den med kortast stubin bland syskon-skaran. Jag hoppas dock att jag har något längre stubin än lilla mamma. :)


2. Är hysteriskt tandläkar-rädd. Gick till tandläkaren utan mamma första gången när jag var 18.

3. Drömyrke: Brandman


4. Har trillat av stolen mitt under telefonsamtal med en kund...


5. Tycker inte om jordgubbar och popcorn

6. Har en storebror. Förvisso endast halvbror på pappas sida.
"Anjeska" sökte upp han för ett par år sedan och vi träffades allihop. Galet!:)


7. Jobbat som dekormålare, kassörska, annonsbokare, extralärare, vårdbiträde inann jag blev handläggare.


Skickar awarden vidare till mina favoritbloggar:

- Tessilooo
- "Gladys"
- Penny
- Agnes
- Emmelie



4 från Dej till Mej:

A'laEmmeli sa...

Åååh tack så mycket! ♥ Du anar inte va glad jag blev... det är min första bloggaward!! Jag kan bara säga detsamma, att jag tycker att din blogg är fantastisk... supersnygg bloggdesign gillar verkligen knapparna knappar och intressant och härlig! Tack snälla - awarden har gjort min dag för jag har just undrat hur det går till när man får och kan ge en award! ;) Kram på dig! ♥

Dalkullan Penny sa...

Tack tack, vad roligt!!!

Många kramar

Dalkullan Penny sa...

Kom på en sak. Kan du inte lägga till en följarknapp så man lättare kan se när du skriver något nytt =)

Kramen

Agnes sa...

Men åh vad du är gullig! Tack så mycket!!:) Jag har inte hunnit fixa ett inlägg ännu men ska göra det så snart jag kan!
Kram!

Skicka en kommentar