YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

04 januari, 2011

Det vänder...

. 04 januari, 2011

Motgångarna som varit börjar kännas banala...Till och med att de faktiskt kanske förvandlats till medgångar. För det går bra nu. Riktigt bra!

Idag har vi hunnit med lite av varje.
Vi tog med barnen ut på långpromenad. Så härligt att få komma ut och röra på sig!
"Lillprinsen" sov gott i vagnen hela tiden, medan "Lillfröken" varvade att dra och dras i sin snowracer.
Väl hemma blev det soffhäng med Madagaskar 2.
Muffinsbaket jag lovade "Lillförken" redan igår var kanske inte den mest briljanta ide´n med tanke på drömmen om mitt nya sunda liv, men ett löfte är ett löfte...

Tösabiten hjälpte till med världens godaste chokladmuffinsbak.
Eller ja, vad vet jag...Har inte nån aning om hur dom smakade sen jag numera portförbjuder den typen av kalorier att entra mitt gap...men tösen sa iallafall att dom var "ääääääättegooooa".
Och jag tror henne....

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar