YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 januari, 2011

Det värsta har lagt sig

. 31 januari, 2011

och jag kan se klarare på kaoset;
det var inte värt min energi.
Visst sorgligt, jag blev lurad igen. Gick på det igen och inbillade mig att han kunde vara bättre morfar än pappa. Eh...nä...Sen om det var alkohol med i bilden eller ej, det kvittar.
Bara löjligt att tro att det går att ringa imorgon och be om ursäkt.
Nix, nu får det va.

Jag saknar hjärtat.
Jag vill ha hem han nu.
Jag vill bara han ska hålla om mig. Då känns det som allt kommer bli bra igen. Och att inget annat spelar någon roll. Bara jag och de mina. UNDERBARASTE.

2 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Oj, det var som hämtat ur min atankar :/ Hoppas allt löser sig...tänk på dig å din man å dina vackra barn istället ♥

jessica73 sa...

FInaste Katja, DU är värdefull och en otroligt fin mamma. Glöm aldrig det. Massor av kramar från Jessica

Skicka en kommentar