YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 januari, 2011

Veckan som gått...

. 16 januari, 2011

har varti superbra!
"The Man" har varit ledig vilket gjort att vi fått lite extra gjort. Både nytta och nöje!

Och jag har haft en del kära återseenden.
Finaste C...Hon gav mig så många råd när vi träffades. Jag undrade genast varför vi inte träffas mer. När jag gick därifrån lovade jag mig själv att vårda den vänskapen ordentligt från den sekunden och framöver.

Babycafe´och promenad med S denna veckan också. Stunderna då det bara är jag och "Lillprinsen" måste också få finnas och då är babycafe´t prima.

SysterYster kom och sov över fre-lör. Hon övernattade på "Lillfröken"s rum vilket förstås "Lillfröken" tyckte var himlans skoj o spännande.
"Lillfröken" sov minsann hela natten i sin säng dessutom.

Börjat planera framtiden. Känns så himla skönt att jag bestämt mig. Allt kan BARA bli bättre nu.

1 från Dej till Mej:

Jessica sa...

Hejsan vännen, vad kul att du bloggar igen. Saknar dig! Kanske en fika någon dag? Kram Jessica

Skicka en kommentar